ДЕ МОЖНА ЗАМОВИТИ ЯКІСНІ ШЕЛФТОКЕРИ У КИЄВІ?
Заздалегідь продуманий торговельний простір забезпечує репутацію магазину або салону, а також певне коло клієнтів. Одним із елементів, який формує торговельний простір і є шелфтокер. Про те, що це за рекламний носій, про його види та функції ми розповімо далі.
ЩО ЯВЛЯЮТЬ СОБОЮ ШЕЛФТОКЕРИ?
Вперше використовувати шелфтокер стали приблизно сто років тому – у мережі магазинів Piggly Wiggly, була створена ціла серія підказок для покупця, які згодом і отримали свою назву. У перекладі з англійської термін «shelf talker» означає «розмовляюча полиця». Шелфтокер – панель або стійка табличка з акрилу (про інші вироби з акрилу ви можете прочитати тут), картону чи металу.
На невелику за форматами панель наноситься логотип бренду, назва продукту або умови акції на товар. Для кріплення шелфтокерів застосовується двосторонній скотч або затискачі, якщо формат шелфтокера – стійка табличка, то кріплення не потрібне. Іноді використовується підсвічування для додаткового привернення уваги.
Шелфтокери допомагають правильно оформити торговельний простір та допомогти клієнту зорієнтуватися у продукції. Їх розміщують на рівні зору відвідувачів, це дозволяють утримати їхню увагу та мотивувати здійснити покупку тут і зараз.
ВИДИ ШЕЛФТОКЕРІВ
Розглянемо види шелфтокерів за матеріалами:
- папір/картон – друк здійснюється на крейдованому папері щільністю 300 г/м2 з ламінацією;
- пластик – в основі пластикового шелфтолкералежить акрил/пластик завтовшки 2-3 мм, іноді використовується тонкий лист ПВХ;
- метал/дерево – зустрічається набагато рідше, як правило, як індивідуальні рішення. Такі шелфтокери замовитиви можете зараз, залишивши заявку на сайті.
Щодо форматів, вони можуть бути прямокутними, рідше квадратними та інші. Форма шелфтокерів може бути V-подібною та L-подібною, обидва варіанти забезпечують стійкість та презентабельний вигляд.
Читати далі
ДРУК ШЕЛФТОКЕРІВ – НА ЗАМОВЛЕННЯ
Часто залежно від бюджету та терміновості замовлення визначається вид друку. Однак саме друк на шелфтокерах визначає ефективність такої POS-реклами.
Можливі такі види друку:
- Цифровий – підходить у випадку, якщо у вас не великий тираж і потрібно щоб рекламні матеріали були надруковані якісно та швидко;
- Офсетний – використовується для середніх та великих тиражів, дозволяє якісно передати потрібні відтінки та переходи кольору;
- Шовкотрафаретний - застосовується для друку на різних матеріалах (пластику, ПВХ, дереві, склі), досить трудомісткий процес, напис виходить глибоким і насиченим. Можна використовувати різні ефекти.
- УФ-друк (ультрафіолетовий друк) – високотехнологічний метод нанесення зображення з використанням спеціальних фарб. Нанесені фарби «висихають»/«твердіють» під дією ультрафіолету, при цьому на поверхні утворюється тонка плівка. Такий спосіб друку застосовується для різних поверхонь: дерево, папір, плівка, пластик або акрил.
Пост-друкарська обробка дозволяє шелфтокерам привернути ще більше уваги відвідувачів та сформувати певну думку про бренд: висікання, ламінація, біговка, УФ-лакування, тиснення та вакуумне формування.
ПЕРЕВАГИ ВИГОТОВЛЕННЯ ШОВФТОКЕРІВ – PRODUCTION LINE
Завдяки невеликій POS-табличці, на яку нанесена інформація про представлений бренд, ви отримуєте наступні переваги:
- рекламний та інформаційний текст мотивуватиме клієнта до покупки;
- увага потенційних клієнтів час від часу концентруватиметься на виділеному товарі;
- невеликий формат таблички не загороджує інші товари;
- можливість виділення групи товарів одного бренду;
- розмежування простору на вітрині;
- бюджетний вид реклами.
Грамотне виготовлення шелфтокерів забезпечує ефективність реклами та впізнаваність бренду. Головна відмінність цього виду реклами – можливість рекламувати товар, який прихований від очей покупців (наприклад, ювелірні прикраси). Купити шелфтокери ви можете на нашому сайті, детально описавши формат, який вам необхідний.
Компанія Production Line забезпечить якісне виконання внутрішньої та зовнішньої реклами, а також POS-реклами будь-якої складності. Телефонуйте нам!
Закрити