НАВІЩО ПОТРІБНІ ДАХОВІ КОНСТРУКЦІЇ ТА ЧИ ПІДІЙДЕ ТАКА РЕКЛАМА ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ

Встановлення реклами на даху будівлі – це набагато більше, ніж просто вивіска на вході до офісного центру. Дахові конструкції складні у виготовленні, але це один з найефективніших способів зовнішньої реклами для компаній із пізнаваним брендом. Дахова вивіска являє собою рекламні конструкції на даху, які кріпляться на несучій конструкції (силовій рамі). Вивіски можуть бути виконані у вигляді об’ємних/пласких букв з підсвічуванням та без.

Як зрозуміти, чи підійде така реклама для вашого бізнесу? Для цього потрібно зрозуміти особливості такої реклами та її можливості.

РІЗНОВИДИ РЕКЛАМИ НА ДАХУ

Компанія Prodline пропонує такі варіації рекламних конструкцій на даху:

  • Лайтбокси (світлові короби) – бувають прямокутними та криволінійними;
  • Об’ємні літери.
  • Логотипи, декоративні елементи;
  • Банерні конструкції;
  • Поєднання різних видів рекламних установок.

Кожен з них потребує особливого технічного підходу для реалізації початкового задуму, тому вартість наших послуг повністю співвідносна з якістю.

ДАХОВІ КОНСТРУКЦІЇ – РІЗНОВИДИ ТА МОЖЛИВОСТІ РЕКЛАМИ НА ДАХУ

Якщо ваша компанія вже зарекомендувала себе на ринку і ваш бренд впізнаваний, то об’ємні конструкції на даху допоможуть вашим клієнтам запам’ятати ваше місцезнаходження візуально. Такий вид реклами підійде для головного офісу та якщо компанія орендує більшу частину будівлі.

Чим реклама на даху відрізняється від інших видів зовнішньої реклами з використанням об’ємних літер:

  • використовується великий формат: часто 15х5 м або 18х6 м;
  • конструкцію на даху видно на великій відстані та з різних точок міста;
  • можливість світлового оформлення/підсвічування. Як підсвічування використовуються зовнішні софіти, неонові світильники, лампи денного світла або світлодіодні LED.

Останнім часом світлодіодне підсвічування користується особливою популярністю, причини тому: прийнятна вартість світлодіодів, їх довговічність, низьке енергоспоживання. Світлодіоди дозволяють досягти ефекту переливів, рухів і навіть зміни зображення.

У поодиноких випадках ще використовується неон, але тільки тоді, коли цього вимагає дизайн і світлодіоди не можуть дати необхідний ефект.

За рахунок своїх розмірів дахові установки є одним з найефективніших видів реклами в Києві . Їх використовують для вирішення завдання щодо позиціонування бренду на ринку та підвищення впізнаваності.

Читати далі