ОФОРМЛЕННЯ ВХІДНИХ ГРУП У КИЄВІ
“Зустрічають за вбранням…”, – цей вираз вірний і для компаній. Саме те, як оформлено вхід до будівлі, які рекламні вивіски використовуються і визначає думку потенційного клієнта. Оформлення вхідної групи формує репутацію компанії, тому варто довірити це завдання професіоналам.
ЩО ТАКЕ ВХІДНА ГРУПА – ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ
Вхідною групою називають набір рекламних елементів, які розміщуються при вході до торгових центрів/офісів/магазинів/кафе та інших точок ведення бізнесу.
Завдання вхідної групи:
- привернути увагу потенційних клієнтів;
- презентувати послуги та товари компанії;
- викликати позитивні емоції в людини і спонукати її зайти.
Для того, щоб вхідна група успішно справлялася з цими завданнями, вона має бути добре помітною, стильно виглядати, не мати дефектів. Конструкція групи обов’язково має бути безпечною та стійкою до впливу природних явищ: снігу, дощу, бурульок. Розглянемо докладніше етапи виготовлення вхідних груп та монтажу.
ЕТАПИ ВИГОТОВЛЕННЯ ВХІДНИХ ГРУП
Процес починається з розробки моделі групи у спеціалізованій комп’ютерній програмі. Модель є симбіозом клієнтських ідей щодо оформлення вхідної групи, креативу дизайнера та інженерних вимог. Для того, щоб отримати максимальне уявлення про підсумковий результат, модель розробляється в 2-х варіантах: денному та нічному (з увімкненим підсвічуванням).
У ході розробки моделі визначаються складові, які будуть використані у групі. Як правило, у групах використовуються комбінації з таких елементів:
- Захисний навіс над входом – він захищає ваших відвідувачів від опадів та надає додаткові рекламні площі;
- Вивіска – її формат дуже відрізняється від проекту до проекту: можуть використовуватися як об’ємні літери, так і плоскі варіанти написів, лайтбокси з нанесенням логотипу, а також різні комбінації елементів;
- Облицювання навколовхідної групи (часто композитними) матеріалами.
- Декоративні елементи для обклеювання вітрин – на них розміщують брендовані елементи, що доповнюють загальну композицію, іноді може бути розміщена інформація про акції/товари/послуги .
Коли модель опрацьована до дрібниць та затверджена із клієнтом – починається виробництво всіх елементів композиції. Дуже важливо, щоб виробництво виконувалось на технологічному сучасному обладнанні, а елементи виготовлялися з якісних витратних матеріалів.
Ми розуміємо, клієнтську спокусу заощадити на розхідниках і тим самим здешевити виробництво зовнішньої реклами, але завжди радимо залишатися в рамках рекомендованого бюджету, оскільки перевірені матеріали значно збільшують термін життя вхідної групи.
Читати далі