ПРЕЗЕНТАЦІЯ БРЕНДУ ЗА ДОПОМОГОЮ POS-МАТЕРІАЛІВ – ЗАПОРУКА ПРОДАЖІВ

У момент, коли клієнт заходить до магазину, офісу чи кафе важливо допомогти зорієнтуватися у виборі товарів та послуг. Так, у цьому може допомогти консультант, але може ненароком «злякати» клієнта, який ще не зважився на замовлення чи покупку. «Підштовхнути» до дії, швидко зорієнтуватися у пошуках товару та запам’ятати акцію/бренд допоможуть незначні на перший погляд рекламні матеріали (вироби з оргскла, акрилу та друковані матеріали), а також дозволять правильно піднести товар та його вартість.

POS-МАТЕРІАЛИ: РІЗНОВИДИ ТА ОСОБЛИВОСТІ

Абревіатура POS розшифровується як Point of Sales, що в перекладі з англ. означає “точка продажу”, синонім – POP (Point of Purchase – у перекладі “точка покупки”). Рекламні матеріали POS призначені для виділення товару та його переваг, завдяки чому клієнт зверне увагу на продукт, придбає або запам’ятає та придбає наступного разу.

Розглянемо основні види POS-матеріалів та сувенірів, які ви можете замовити прямо зараз:

КОРПОРАТИВНІ СУВЕНІРИ ТА ПОДАРУНКИ

Корпоративні подарунки та сувеніри – це предмети, які займуть своє місце в кабінеті на столі або полиці, завжди будуть на видноті та нагадуватимуть власнику про ваш бренд:

  • нагороди, кубки, призи, подарункові дипломи,
  • настінний годинник з логотипом,
  • декоративний світильник з логотипом,
  • календар із акрилу з підсвічуванням,
  • елементи декору, іграшки та ін.

СВІТЛОВІ ПАНЕЛІ: АКРИЛАЙТИ, ФРЕЙМЛАЙТИ, КРІСТАЛАЙТИ

Світлові панелі дозволяють привернути увагу відвідувачів. Одні з них підсвічують лише символи (акрилайт), інші – зображення, включаючи рамку (фреймлайт) та треті – без рамки (надтонкі світлові панелі – крісталайт).

ШЕЛФТОКЕРИ

Невелика панель або рекламна табличка, яку встановлюють біля рекламованого товару. Найчастіше це вироби з оргскла чи картону, іноді з металу.

ВОБЛЕРИ

Рекламна листівка “на ніжці”, яка коливається завдяки потокам повітря в магазині і тим самим привертає увагу відвідувача до товару. Бувають пластикові, паперові чи картонні. Замовити виготовлення воблерів ви можете тут.

СТОПЕРИ

Задача стопера – привернути увагу відвідувача. Розрізняють такі види стоперів:

  • eye-stopper – кріпиться до стелажу в магазині, вказує на розташування товару та його переваги;
  • shelf-stopper – встановлюється подібно до панель-кронштейнів, перпендикулярно стелі;
  • show-stopper – мультимедійний супровід із невеликими відеопрезентаціями.

ПІДСТАВКИ

Презентація товару та його розміщення на полиці допомагає виділити його серед інших. Такі вироби з оргскла (акрилу) найчастіше використовуються в магазинах техніки, косметики та біжутерії. Підставки під поліграфію знаходять своє застосування в офісах та на ресепшені.

ТАБЛИЧКИ

Ще одним видом POS-матеріалів є таблички. Це можуть бути як навігаційні таблички, завдання яких допомогти знайти ваше місцезнаходження, так і представницькі таблички, які монтуються перед входом до вашого офісу із зазначенням назви компанії, родом діяльності, графіком роботи, тощо. Таблички можуть виготовлятися із пластику/композиту (бюджетний варіант), акрилового скла та нержавіючої сталі.

ЦІННИКОТРИМАЧІ

Підставки під цінники встановлюються на стелажах/столах під певним кутом. Ці вироби з акрилу (оргскла) можуть фіксуватись на полиці за допомогою магніту або накладки на полицю. Від того, як буде подана ціна, залежить думка відвідувачів про бренд, товар, магазин і готовність придбати товар. Ви можете купити цінник та будь-який інший елемент із POSm-матеріалів на нашому сайті.

HORECA: МЕНЮХОЛДЕРИ, ХЕНГЕРИ, БІРДЕКЕЛІ

Ці рекламні елементи призначені для сфери HoReCa (акронім від слів “hotel”, “restaurant”, “cafe/catering”), тобто всіх закладів, що надають готельні та ресторанні послуги. POS-матеріали для цієї сфери: підставки під кухлі (бірдекелі або костери), тримачі меню (менюхолдери), таблички-гачки для дверних ручок (хенгери, дорхенгери) та багато інших дрібниць, без яких ми не уявляємо собі кафе, ресторани та готелі.

ВІД ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ ВАРТІСТЬ POSM

Виділимо кілька основних факторів, що впливають на вартість замовлення:

  • тираж;
  • матеріал, узятий за основу;
  • спосіб друку та післядрукарської обробки;
  • складність макету;
  • тип захисного покриття;
  • терміновість виконання.

Компанія Production Line займається виробництвом реклами в Києві (зовнішньої, внутрішньої та виготовлення ПОС-матеріалів). Ми виконаємо замовлення будь-якої складності та тираж у встановлений термін. Телефонуйте, будемо раді допомогти у рекламуванні вашого бренду.