Воблери

ВИГОТОВЛЕННЯ РЕКЛАМНИХ ВОБЛЕРІВ ЗА ВИГІДНОЮ ЦІНОЮ

Як підвищити продаж товару? Способів безліч, один із них за допомогою воблера. У перекладі з англійської «wobble» означає «вагатися, хитатися». Якщо ви цікавитеся рибалкою, то напевно знаєте, що цей термін означає і спінінгову наживку для риб. Майже таке ж призначення й у рекламного воблера – залучити клієнтів.
Що являє собою воблер і які варіанти такого виду реклами можливі, ми розповімо далі.

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ВИГОТОВЛЕННЯ РЕКЛАМНИХ ВОБЛЕРІВ

Воблер – різновид ПОС-матеріалів, прикріплена на ніжці листівка. Складається воблер із тіла-основи та ніжки, яка прикріплюється практично до будь-якої поверхні. Основа може бути пластиковою, паперовою (крейдований папір щільністю 300 г/м2) або картонною (щільністю до 250 г/м2).

У процесі виготовлення паперові та картонні воблери, як правило, ламінують або покривають спеціальною глянцевою або матовою плівкою. Ніжка гнучка, найчастіше пластикова.

ЯКИМИ БУВАЮТЬ РЕКЛАМНІ ВОБЛЕРИ?

Компанія Production Line виконає друк різних форматів та видів воблерів на замовлення. Розглянемо їх види:

  • плоскі – звичайний та найбільш економічний формат листівки;
  • об’ємні – виділяються окремі елементи, наприклад, “краплі води” на упаковці соку або просто виділення логотипу;
  • фігурні – форма листівки-воблера може імітувати форму товару, що рекламується, наприклад, пляшку йогурту або логотип компанії. Такі рекламні воблери мають більший ефект завдяки унікальній подачі;
  • подвійні – до основного воблера кріпиться ще один маленький.
  • нестандартні.

Формат воблерів: від 50х50 мм до формату А5. Довжина ніжки від 10 до 20 см.

Читати далі