СВІТЛОВІ ПАНЕЛІ – КУПИТИ У КИЄВІ
Які характеристики притаманні «правильній рекламі»? Найімовірніше ви відповісте: «вона має бути яскравою, помітною, незабутньою, красивою». Поширена відповідь, але на наш погляд вона не повна. Щоб реклама працювала, вона насамперед має бути сучасною та відповідати трендам. Тонкі світлові панелі – це передовий вид POS-реклами (про інші види POS-матеріалів ви можете дізнатися тут). У чому ж секрет його ефективності та популярності?
ФРЕЙМЛАЙТИ – РОЗУМНА ЕКОНОМІЯ МІСЦЯ
Рекламні площі з кожним днем зростають у ціні. Висока вартість орендних площ накладає жорсткі обмеження і на рекламу: великі носії, які б привертали увагу відвідувачів – дорогі і займають багато місця. Дрібні рекламні елементи не завжди працюють і можуть губитися в оточенні.
Для того, щоб вирішити ці проблеми, рекламщики вигадали фреймлайти . Якщо дослівно перекласти термін з англійської вийде «рамка, що світиться», але більш точним перекладом буде «рамка з підсвічуванням».
Фреймлайт – це тонка світлова панель, що складається з алюмінієвого профілю (рами), акрилового полотна з боковим світлодіодним підсвічуванням та самого рекламного зображення. Зображення друкується з високою роздільною здатністю на плівці бекліт, після чого фіксується за допомогою клік-профілю. За рахунок рамки з клік-системою зображення у фремлайті можна легко замінити.
Розміщують фреймлайти на стінах приміщень за допомогою дюбелів або підвішують до стелі на ланцюжках. Останнім часом з’являються і вуличні варіанти фреймлайтів, вони мають меншу товщину, ніж лайтбокси.
КРИСТАЛАЙТИ – РІЗНОВИД ФРЕЙМЛАЙТІВ
Кристалайти – рекламні, надтонкі, світлові панелі без рамки. Мінімальна ширина виробу досягається за рахунок особливостей торцевого підсвічування.
Кристалайти можуть кріпитися і до стелі, і до стін. Часто їх використовують як інформаційні покажчики, пояснювальні написи, карти-маршруту або як рекламні табло. Характерна риса кристалайту – відсутність рамки.
АКРИЛАЙТИ – ВИТАЮТЬ У ПРОСТОРІ
Акрилайти – різновид POS-матеріалів, що дозволяє у вигідному світлі представити продукт.
Читати далі