СТІЙКИ ДЛЯ РЕСЕПШН ТА БАРУ ВИЗНАЧАЮТЬ РЕПУТАЦІЮ КОМПАНІЇ
Якщо зовнішня реклама дозволяє «зачепити» клієнта, звернути увагу на місце розташування компанії і допомагає сформувати перше враження, то рецепція (різновид внутрішньої – indoor реклами) виконує функцію, що «підкріплює» перше враження. Іншими словами, замовляючи стійку адміністратора у надійних виконавців, клієнт знаходить підтвердження, що перед ним компанія із серйозним підходом до ведення бізнесу.
ЩО ПОТРІБНО ВРАХОВУВАТИ, ВИБИРАЮЧИ СТІЙКУ НА РЕСЕПШН?
Виділимо кілька ключових моментів, на які варто звернути увагу:
МІСЦЕ РОЗТАШУВАННЯ СТІЙКИ-РЕСЕПШН
Цей момент варто враховувати вже, мабуть, під час встановлення меблів у приймальню, але запланувати його варто ще до стадії замовлення – майбутнє місце стійки адміністратора.
Важливо, щоб ресепшн було видно клієнту відразу після того, як він заходить до вашого офісу. В ідеалі стійка повинна розташовуватись навпроти вхідних дверей, щоб клієнт не розгубився, увійшовши до приміщення, а адміністратор відразу ж привітав його та допоміг визначитися з подальшими діями.
ДИЗАЙН ТА ФОРМА РЕСЕПШН-СТІЙКИ
Вибираючи дизайн стійки в приймальню, не забувайте про те, що він повинен гармонійно вписуватися в інтер’єр приміщення і відповідати загальному стилю: будь то класичний стиль модерн, сучасний хай-тек, романтичний прованс або шеббі-шик.
Що стосується форми стійки для адміністратора, можливі такі варіанти:
- прямокутна;
- кутова;
- овальна;
- кругла;
- індивідуальне рішення. Наприклад, стандартна прямокутна форма стійки та вигнута основна лінія зовнішнього модуля.
Компанія Production Line дозволить втілити будь-який ваш задум щодо реалізації рецепції вашого офісу, незалежно від того стоматологія це, салон краси або бізнес-центр.
Читати далі
ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ СТІЙКИ НА РЕЦЕПЦІЇ
Адміністративна стійка має бути ергономічною та функціональною, адже до її завдань входить і можливість консультування клієнта, і виконання ролі столу для секретаря-адміністратора.
З внутрішньої сторони – це робочий стіл, де є необхідна техніка (комп'ютер, телефон) і документація (візитки, анкети- опитувальники, рекламна продукція). Стійка з боку адміністратора повинна бути повністю комфортною для роботи, в неї можуть бути вбудовані ящики (як і в звичайному робочому столі), кріплення та отвори для проводів.
Ще один різновид рецепції – барна стійка у клубах/пабах. Її конструкція повинна відрізнятися зносостійкістю, міцністю та відповідати стилю закладу. Придбати барну стійку можна також у компанії Production Line.
МАТЕРІАЛ ТА ЯКІСНЕ ВИКОНАННЯ СТОЛУ ДЛЯ РЕСЕПШН
Як правило, стійка адміністратора складається з модулів, які дозволяють розбирати та збирати конструкцію заново. У основі модулів лежить, зазвичай, МДФ чи ДСП. Бувають також конструкції зі штучного каменю, скляні та металеві; можна додатково прикрашати стійку міні-колонами з різьбленням.
ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ВИСОТА СТОЛУ НА РЕЦЕПЦІЇ
Висота стійки має бути такою, щоб відвідувачу було зручно спілкуватися з адміністратором. Стоячи на повен зріст клієнту психологічно буде не комфортно розмовляти з адміністратором, який сидить за низьким столом. У клієнта може скластися враження, що він на іспиті, особливо під час питань з боку адміністратора. Тому варто вибирати оптимальну висоту ресепшен стійки.
Адже головне її призначення – ознайомити клієнта з асортиментом послуг компанії, проконсультувати та надати рекомендації.
СКІЛЬКИ КОШТУЄ ВИГОТОВЛЕННЯ СТОЛУ ДЛЯ РЕЦЕПЦІЇ/БАРНОЇ СТІЙКИ?
Виробництво будь-якої стійки має низку нюансів, від яких і залежить підсумкова вартість. Ми допоможемо вам підібрати формат адміністративної/барної стійки; ви можете купити готові конструкції, а можете оформити виконання під замовлення. На наш менеджер зорієнтує по вартості різних видів адміністративних чи барних стійок. У нас ви зможете купити якісні стійки для рецепції та бару у Києві. Телефонуйте
Закрити