ПРАВИЛЬНО ОФОРМЛЕНИЙ SHOP IN SHOP – ЗАПОРУКА ВИСОКИХ ПРОДАЖІВ
Чим краще (дорожче, яскравіше, стильніше) виглядатиме товар на вітрині, тим вищі у нього шанси бути проданим. Правильна презентація товару – запорука високих продажів. Один із способів вигідно виділити певний бренд та дізнатися думку аудиторії – створення брендованих зон. Про те, як ви можете суттєво підвищити ці шанси, ми розповімо у цій статті про використання бред-зон – одного з видів внутрішньої реклами.
ВИГОТОВЛЕННЯ БРЕНД-ЗОН (SHOP IN SHOP)
Важливим напрямом внутрішнього рекламного оформлення приміщень є створення брендованих зон або магазинів усередині магазину. Таке рішення застосовується, коли клієнт хоче наголосити на товарах певного бренду і готовий для їх реклами виділити додаткові кошти.
Наприклад, ви займаєтеся продажем електронних гаджетів і один із ваших брендів це гаджети фірми Х. Ви хочете виділити їх на тлі інших дешевших гаджетів. Для такого shop in shop наші дизайнери можуть продумати спеціальне зонування приміщення, опрацювати питання інформаційної підтримки користувача, спроектувати та змонтувати спеціальне освітлення та вітрину, які б дуже вигідно презентували товар покупцю.
У бренд-зонах можуть використовуватись: спеціальні рекламні стійки з підсвічуванням, вивіски з об’ємними літерами та логотипом бренду та інші рекламні елементи. Замовити та купити стенди та стійки різних розмірів та модифікацій можна на нашому сайті.
Читати далі
ДЕМОНСТРАЦІЙНІ СТІЙКИ
Один із напрямів щодо збільшення продажів бренду – це представленість компанії на різних профільних виставках та тематичних заходах. Production Line може запропонувати своїм клієнтам виготовлення демонстраційних стендів та стійок для оформлення “куточка” компанії на різних презентаціях. Конфігурація стендів і стійок дуже відрізняється від проекту до проекту – можливі як стандартні рішення, і повністю кастомні проекти.
Демо-стенд часто використовують для демонстрації електронних девайсів:
- мобільних телефонів;
- ігрових приставок;
- планшетів;
- електронних книг;
- навушників;
- колонок;
- фото та відеокамер.
Виготовлення рекламних стендів проводиться з металу, МДФ, акрилу, скла, пластику або оргскла.
У чому переваги демо-стендів? Крім того, що можна розібратися в роботі девайсу ще до його покупки, можна наочно порівняти кілька моделей товару та вибрати найбільш зручну у використанні.
Цікавий факт: демо-стенди прискорюють час рішення клієнта про здійснення покупки, продаж зростає на 10-20%, що робить такий тип брендування просто необхідним для продавців техніки. Особливо ефективним є використання демо-зони в період свят, коли клієнти найбільш схильні до покупок.
ДЕ МОЖНА ЗАМОВИТИ ВИГОТОВЛЕННЯ БРЕНД-ЗОН ТА ДЕМОНСТРАЦІЙНИХ СТЕНДІВ У КИЄВІ.
Презентаційні стенди в магазинах дозволяють не лише презентувати бренд та відокремити його від низки інших, а й «відстежити» реакцію покупців, відповісти на їхні запитання та виділити справжні переваги товару. Можливість протестувати товар означає досить багато для клієнта. Саме завдяки такому «контакту» і забезпечується високий продаж.
Замовити рекламну продукцію для облаштування Shop in Shop ви можете на нашому сайті або, зв'язавшись з нами по телефону. Довіряючи компанії Production Line виготовлення рекламних стендів на замовлення, ви отримуєте можливість підтримувати свій бізнес у вигідному руслі та формувати репутацію своєї компанії.
Закрити