СТОПЕР – РЕКЛАМА, ЯКА УТРИМУЄ ПОГЛЯД

Як зацікавити покупців у супермаркеті чи мегамаркеті та наштовхнути на покупку певного бренду? Для цих цілей існує POS-матеріали (у Києві ви можете замовити їх у компанії Production Line). Один з різновидів ПОС-реклами, що застосовується для великих магазинів – це стопери . Про те, що являють собою стопери, які вони бувають і як відбувається їх виробництво, читайте далі.

ЩО ТАКЕ СТОПЕР?

Цей рекламний матеріал призначений для того, щоб привернути увагу відвідувачів і змусити зупинитися, щоб ознайомитися з товаром. Стопери, як правило, прикріплюють до полиці в напрямку руху покупця між стелажами. Його головне завдання – залучити та поінформувати клієнта про наявність певного бренду чи акцію на товар.

РЕКЛАМНІ СТОПЕРИ: РІЗНОВИДИ ТА ЗАСТОСУВАННЯ

Часто, як синонім слова «стопер» використовується термін «ай-стопер». У перекладі англ. “eye-stopper” дослівно – те, що затримує/утримує погляд, по суті дослівне трактування слова означає пряме призначення такої реклами.

Якими бувають рекламні стопери:

  • eye-stopper – яскравий і приваблюючий POS-матеріал з пластику або картону, який кріпиться до стелажу в магазині. Ай-стопери вказують на розташування певного бренду, рекламують його переваги та повідомляють клієнта про рекламні акції;
  • shelf-stopper (шелф-банер) – такий стопер кріплять до полиці перпендикулярно до стелі. Розміщують шелф-стопери на кшталт панель-кронштейнів;
  • show-stopper – привертає увагу людей своєю креативністю, яскравістю та незвичайним виглядом. У це поняття входить не лише мультимедійний супровід (наприклад, LED-панелі з невеликими відео-презентаціями), а й цілі театральні вистави із зазивалами.
Читати далі