РЕКЛАМНИЙ ШТЕНДЕР – МАЛЕНЬКИЙ ПОМІЧНИК ДЛЯ ПОШУКУ ВАШИХ КЛІЄНТІВ
Чи бувало з вами так, що ви прийшли за адресою, але довго не могли знайти вхід?
А чи траплялося, що знаходили кафе/магазин за навігаційною табличкою зі стрілкою, яка стояла біля тротуару? Більшість наших клієнтів відповідає «так» на обидва ці питання. У першому випадку фірма заощадила на рекламних матеріалах і тим самим ускладнила вам навігацію, у другому випадку бізнес подбав про свого клієнта і залучив його за допомогою штендера – рекламного щита, встановленого на вулиці.
ЩО ЯВЛЯЄ СОБОЮ НАВІГАЦІЙНИЙ ВКАЗІВНИК
Конструкція, яка допоможе знайти місце розташування необхідного об’єкта – навігаційний вказівник.
Виготовлення вказівників напряму може бути здійснено з різних матеріалів та мати практично будь-яку форму, залежно від місця та мети його використання. Вуличні покажчики напряму виготовляють із вологостійких матеріалів, таких як акрил, ПВХ, метал, банерна тканина. Варіанти дизайну дуже різноманітні – від класичного стовпа зі стрілочками, що вказують напрямок до нестандартних, об’ємних світлових фігур.
Правильна візуальна навігація не лише зорієнтує ваших клієнтів у незнайомій місцевості, а й створить позитивний імідж компанії.
Читати далі
ВИДИ РЕКЛАМНИХ ШТЕНДЕРІВ
Можна виділити 2 основних види штендерів:
Т-подібні рекламні щити мають найпростішу конструкцію і тому підходять для обмеженого бюджету. Стандартний Т-подібний рекламний штендер має раму із квадратної труби перерізом 20х20мм. Для рекламної площі використовується алюмінієвий композит, рідше ПВХ, полікарбонат, цинкова пластина. Розміри рекламного поля в стандартному варіанті 600х900мм можуть бути інші модифікації (штендери великих розмірів потребують додаткового кріплення).
А-подібний штендер має більш привабливий вигляд, порівняно з Т-подібним, конструкція стійкіша. Рекламна площа такого штендера трохи більша – 600х1120мм. А-подібна конструкція популярна у різних кафе та ресторанів. Такі штендери можуть бути виготовлені з дерева. На виготовлення А-подібних штендерів йде більше матеріалів, відповідно їхня вартість вища.
Штендер із клік-системою за своєю конструкцією є А-подібним штендером з функціоналом швидкої заміни рекламних площ (без розбору самого штендера). Це досягається за рахунок клік-рамки, що відкривається/закривається легким кліком.
Штендери з клік-системою складаються з непрозорого пластику зі зворотного боку та прозорого захисного пластику завтовшки до 1мм спереду. Між пластиковими листами розміщується рекламний плакат. Звертаємо вашу увагу, що клік-рамка не є герметичною та постери можуть зазнавати впливу вологи. Для того, щоб постер не «повело» від вологи – його слід друкувати вологостійкими чорнилами.
ЧОМУ ВИНОСНІ ШТЕНДЕРИ ПОПУЛЯРНІ У БІЗНЕСУ
Причин популярності штендерів декілька:
- мобільність штендера. Легкі, не вимагають якогось складного догляду за собою та спеціальних умов зберігання;
- відносна дешевизна виготовлення;
- швидке виробництво (середній термін виготовлення штендера – 1 робочий тиждень);
- довговічність (якісний штендер може прослужити вам 5 і більше років).
Бажаєте замовити виготовлення штендера в Києві та виділятися серед зовнішньої реклами?
ЯКІСНЕ ВИГОТОВЛЕННЯ ШТЕНДЕРА У КИЄВІ – РОЗУМНІ ТЕРМІНИ ТА ПРИЙНЯТНІ ЦІНИ
Для замовлення штендера в першу чергу потрібно визначитися з форматом штендера (основні формати описані вище) та умовами експлуатації (всередині приміщення чи на вулиці). Якщо відповісти на ці запитання вам складно, або розумієте, що вам потрібен нестандартний штендер – сміливо телефонуйте, наш менеджер допоможе і проконсультує вас з цього питання та всього, що стосується рекламної продукції .
Коли формат штендера буде визначено, на наступному кроці необхідно створити дизайн виносної реклами. Це можуть зробити наші фахівці або ви самі можете розробити дизайн і передати його нам у роботу. Купити штендер у Києві за розумною ціною легко, звертайтесь до компанії «Production Line».
Закрити