Ресепшн / Барні стійки

СТІЙКИ ДЛЯ РЕСЕПШН ТА БАРУ ВИЗНАЧАЮТЬ РЕПУТАЦІЮ КОМПАНІЇ

Якщо зовнішня реклама дозволяє «зачепити» клієнта, звернути увагу на місце розташування компанії і допомагає сформувати перше враження, то рецепція (різновид внутрішньої – indoor реклами) виконує функцію, що «підкріплює» перше враження. Іншими словами, замовляючи стійку адміністратора у надійних виконавців, клієнт знаходить підтвердження, що перед ним компанія із серйозним підходом до ведення бізнесу.

ЩО ПОТРІБНО ВРАХОВУВАТИ, ВИБИРАЮЧИ СТІЙКУ НА РЕСЕПШН?

Виділимо кілька ключових моментів, на які варто звернути увагу:

МІСЦЕ РОЗТАШУВАННЯ СТІЙКИ-РЕСЕПШН

Цей момент варто враховувати вже, мабуть, під час встановлення меблів у приймальню, але запланувати його варто ще до стадії замовлення – майбутнє місце стійки адміністратора.

Важливо, щоб ресепшн було видно клієнту відразу після того, як він заходить до вашого офісу. В ідеалі стійка повинна розташовуватись навпроти вхідних дверей, щоб клієнт не розгубився, увійшовши до приміщення, а адміністратор відразу ж привітав його та допоміг визначитися з подальшими діями.

ДИЗАЙН ТА ФОРМА РЕСЕПШН-СТІЙКИ

Вибираючи дизайн стійки в приймальню, не забувайте про те, що він повинен гармонійно вписуватися в інтер’єр приміщення і відповідати загальному стилю: будь то класичний стиль модерн, сучасний хай-тек, романтичний прованс або шеббі-шик.

Що стосується форми стійки для адміністратора, можливі такі варіанти:

  • прямокутна;
  • кутова;
  • овальна;
  • кругла;
  • індивідуальне рішення. Наприклад, стандартна прямокутна форма стійки та вигнута основна лінія зовнішнього модуля.

Компанія Production Line дозволить втілити будь-який ваш задум щодо реалізації рецепції вашого офісу, незалежно від того стоматологія це, салон краси або бізнес-центр.

Читати далі